FRIDA - Ny blogg/Nya möjligheter

Ja ni kanske vill veta lite om mig (FRIDA).

Som ni kanske redan listat ut så heter jag Frida och är 17 år.
Jag går andra året på Forslundagymnasiet, inriktning häst. Jag bor dessutom på skolan (Elevhemmet) på veckorna annars på helgerna bor jag hemma hos Pappa och Mamma.. i en lite sketen by ute i skogen. (fast det är bästa stället på jorden!<3)
Vi har En kanin, Två hundar, Rasen Flatcoated retriver. Och när jag var liten hade vi både en Häst och ganska många Kor.
Jag är medryttare på en Kallblodig gammal Travare vid namn Bläsa, fast hon kallas Membla. Hon är 23år och hur underbar som helst. Hon är tyvärr inte i så bra kondition på grund av att ägaren inte har intresse längre och jag har inte tid att ta hand om henne eller rida henne jämt. för jag bor som sagt i stan på veckorna och hästen finns hemma uatnför våran by (i grannbyn våran).

Och Medan jag bor och går på skolan så sköter jag utfodring och utsläpp, av skolans Travhästar. Min absoluta favvohäst på skolan är Paradis Oskar, Han är ett travar varmblod på 11år.

Ja de var lite om mig.. Eller ganska mycket om mig.
Om ni undrar mer så är det bara att fråga! ;(


Nu ska ni få lite bilder:







( ^Bild Lånad av Ullis / Hoppas de är ok?! ;)^ )






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0