J*vla katt j*vel!

Ja nu sitter man proppmätt i syrrans lägenhet i vännäs. Idag har jag ridit syrrans frieser häst Wille/Willie, gick bra förutom då hon  såg flera skotrar som var ute och lekte på åkern bredvid vägen. Men fick henne att lugna ner sig som tur var. :)
Aja igår då jag skulle byta om för att gå å rida så komme kattungeJÄVELN på att man kan ju hoppa upp på fridas rygg från soffan. så där stog jag i bara BH och trosor åsså kommer de en katt i full fart upp på ryggen med klorna ute! så min reaktion är ju att ställa mig raklång, de var de dummaste jag nog kunde göra. För då glider han ju och med klorna ute så resulterade det med flera rivsår på ryggen!
JÄVLA KATT!! åsså den jäveln bet mig i lilltån i morse! faen vad jag e sur på han.. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0